Saturday, December 8, 2012

The Blue Day Book



Faktem jest, że każdy z nas ma czasami gorsze dni, to chyba leży w ludzkiej naturze ;) Najlepiej jest wtedy znaleźć jakieś drobne rzeczy, które poprawią nam nastrój. Książka pt. "The Blue Day Book" jest wspaniałym zbiorem zabawnym zdjęć zwierzątek, wraz z inspirującymi podpisami do każdej fotografii. Książkę tą otrzymałam od mojej przyjaciółki i rzeczywiście  przeglądając jej strony, nie jestem w stanie powstrzymać uśmiechu na ustach :)


Sometimes we all have bad days, it's probably just human nature;) The best thing to do then is to find some small things that improve our mood. Book "The Blue Day Book" is a great collection of funny animals pictures, with inspiring captions to each photo. I received this book from my friend and actually I just can't stop smiling when I read it :)




13 comments:

  1. Fantastyczny pomysł taka poprawiająca humor książka :)

    ReplyDelete
  2. Ja też chce taką książkę !

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia naprawdę mistrzowskie !

    ReplyDelete
  4. piekne zdjecia i przekaz tez!
    ja chce cos takiego:-)))))))

    ReplyDelete
  5. hello dear
    thanks for your lovely comment
    nice blog
    just followed you on GFC no111
    hope you follow back
    kisses

    ReplyDelete
  6. Ojejku, jakie urocze xD

    Dzięki za komentarz. Wymiana linkami?

    ReplyDelete

Jeśli spodobało Ci się u mnie zapraszam do obserwowania,
a odwdzięczę się tym samym :)) Jeśli obserwujesz proszę, napisz mi o tym w komentarzu!
Feel free to leave a comment. Just let me know in the comments that you followed me, and I'll make sure to follow you back!